.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران/ جمعه استاندار چگونه گذشت؟

جمعه ی استاندار در نماز، زیارت ،دانشگاه ،پارک جنگلی وفوتبال گذشت.

به گزارش روابط عمومی استانداری ، سید علی اکبر طاهایی ،استاندار مازندران در سخنرانی خود درجمع نمازگزاران نماز جمعه شهر زیراب گفت:به برکت انقلاب اسلامی مردم این شهر از نعمت برپایی نماز وحدت آفرین جمعه برخوردار شدند.
وی مردم زیراب را،مردمانی وفاداربه انقلاب اسلامی وپیرو ولی فقیه وگوش به فرمان مقام معظم رهبری دانست وگفت: رهسپاری بهترین جوانان این شهر به جنگ تحمیلی وتقدیم شهیدان زیادی مانند سردار اسلام شهید کمیل ایمانی نشان از عمق شناخت مردم این خطه از اسلام ولزوم حفظ آن دارد.
طاهایی بااشاره به خدمات انقلاب اسلامی به منطقه سواد کوه وشهر زیراب تصریح کرد: قسمت اعظمی از عملیات گاز رسانی به شهر زیراب به اتمام رسیده ومدیرگاز استان نسبت به وصل گاز های خانگی تا زمستان امسال اهتمام دارد.
استاندار مازندران بر حل مشکلات زیرساختاری شهر با همدلی مردم تاکید کرد وگفت: باید درسال جاری بیشتر کارکنیم ومدیران نیز باید تلاش بیشتری نسبت به مردم داشته باشند .
وی با اشاره به اینکه دکتر احمدی نژاد همواره خود را خادم مردم می داند، این روحیه اخلاقی را با ارزش خواند وتصریح کرد : همه کارگزاران در کار وتلاش باید مرام رییس جمهور را داشته باشند چرا که رهبر معظم انقلاب به این خصوصیات عنایت داردند.
استاندار مازندران بر بالابردن بهره وری اراضی کشاورزی استان با برداشت چند محصول در سال، تاکید کرد وگفت: باید در تولیدات وکشاورزی به نظر کارشناسان توجه شود تا بتوان از حداکثر بهره درطول کاشت ،داشت وبرداشت محصولات باغی ،زراعی و گلخانه ای استفاده کرد.
همچنین دراین روز نماینده عالی دولت دراستان با حضور در منزل شهیدان کمیل ایمانی و رحمتی، از نزدیک با خانواده آنها گفتگو کرد.
بازدید از توانمندی های دانشگاه شهید بهشتی در زیراب از جمله طرح های توسعه ای ، واحد بیوشیمی، آزمایشگاه خاک، واحدهای نقشه کشی،زمین شناسی، جنگل داری و چوب ومرتع داری ، قسمت تولید وتکثیر محصولات گلخانه ای این واحد آموزش عالی جزو برنامه های استاندار مازندران بعد از زیارت امامزاده عبدالحق در این شهر بود.
طاهایی درادامه از منطقه نمونه گردشگری جوارم در شهرستان سوادکوه بازدید نمود و تاکیداتی جهت افزایش رفاه هم استانی ها و گردشگران از جمله اصلاح مسیر ورودی به پارک به مدیران مربوطه را داشت.
پایان بخش برنامه روز جمعه استاندار مازندران حضور درجمع جوانان فوتبال دوست در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر بود تا دقایقی بازی بین دوتیم نساجی قائم شهر با آلومينيوم هرمزگان را تماشا کند.
این بازی درپایان با نتیجه دو بر صفر به نفع تیم مازندرانی به پایان رسید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 5 ارديبهشت 1389
برادر ارزشی سرور گرامی جناب آقای مهندس طاهایی استاندار محبوب و بزرگوار
با سلام و احترام ، چرا در جلسه هم اندیشی سیاسی در استانداری مازندران 28/11/88 با حضور احزاب و بدون حضور رجال سیاسی مستقل از اینجانب جعفر قربان پور کاندیدای مستقل مجلس هشتم شورای اسلامی ازمرکز استان، شهرستان ساری و داوطلب نامزدی ریاست جمهوری دهم در ستاد انتخابات وزارت محترم کشور، دعوتی بعمل نیامد ؟ آیا فقط احزاب سیاسی هستند ؟ پس جایگاه نخبگان سیاسی مستقل و متعهد با همت و کار مضاعف که وابستگی حزبی و جناحی نداشته اما توانایی نوآوری و شکوفایی دارند ، کجاست ؟
خواهشمندم ضمن بازخوانی بیانیه ها و سابقه حضورسیاسی اینجانب بعنوان یک رجال سیاسی قانونی ، رهنمود عنایت فرمایید تا چراغ راه آینده باشد .
ارادتمند – جعفر قربان پور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.